subota, 16. rujna 2017.

ARGONAUTI

Još uvijek sam među njima
sad već samo stoga da prihvatim njihovu sjenu
naučili su me da razaznajem znamenja na moru
izvještili me u gonetanju nadolazećih mijena
da mjerim udaljenosti već i meni poprilično nejasne
puštaju me da gdjegod namjesto njih veslam
da im pridržavam oružje pomažem u spravljanju obroka
noći su prohladne ali tu sam treba li stražariti
perem palubu svjetlam im štitove dotjerujem izgled
kad uhvatim vremena i nije mi stalo što je
pučina svakog trenutka sve dalja
zacijelo su me poveli sobom da ne ostanem sam
da mi bjelilo žala posve ne ispije vid
trebat će im netko da svjedoči da ih opjeva
onako složno u heksametru u korskom suzvučju
u pravilnim razmacima istinito i uvjerljivo
ne dopuštaju mi da se uplićem da i sam uđem u mit
slijepi putnici ionako uvijek ostaju po strani
plovimo kroz Stari vijek stariji od njega samoga
kuda idu zar je važno među najboljima sam


Jakša Fiamengo 

Split