nedjelja, 30. travnja 2023.

IZLAZI SUNCE

Gle, izlazi sunce i budi se grad
U očima jutro svoj ostavlja trag
Gle, izlazi sunce, čuj valove te
Još jednom bih htjela da zagrlim sve
Kraj mora smo sami ti i ja
Hladno nam nije
Al' ipak kad vidim cvijeta dva
Ja zadrhtim sva
Kraj mora smo sami ja i ti
Sunce nas grije
Pred nama su sretni sati svi
K'o djeca smo mi
Gle, izlazi sunce k'o utjeha, spas
Mi bit ćemo jedno kad obasja nas
Kraj mora smo sami ti i ja
Hladno nam nije
Gle, kako su lijepa cvijeta dva
K'o slike iz sna
Kraj mora smo sami ja i ti
Sunce nas grije
Pred nama su sretni sati svi
K'o djeca smo mi
Gle, izlazi sunce i počinje dan
Još uvijek me voliš, po svemu to znam
Gle, izlazi sunce i prolazi brod
Daljine ga zovu i beskrajni svod
Kraj mora smo sami ti i ja
Hladno nam nije
Gle, kako su lijepa cvijeta dva
K'o slika iz sna
Kraj mora smo sami ja i ti
Sunce nas grije
Pred nama su sretni sati svi
K'o djeca smo mi
Gle, izlazi sunce, k'o utjeha, spas
Mi bit ćemo jedno, kad obasja nas

Željko Sabol



Makarska