utorak, 4. travnja 2023.

DOGAĐAJI SA MNOM

Ja sam ćudljiv oblak što mijenja nebesa.

Ja sam grana sa kobi da raste,

da se lomi, da vene, da lišće stresa,

da bude nova i da je klice časte.


Ja sam vjetar bez oblika što daje oblik prahu.

Ruka iz koje jato ptica zrnje kupi.

Glagol riječi što steže u dahu.

Trijesak munje što u krošnju lupi.


Ja sam misao mučena u zraku.

Trzaj nogu što se trude svijesti,

Kret nogu što bude misli u koraku;

teglilac sam što nema kud sjesti.


U prostoru ja sam više slika.

Čekrci i lepet rupca o konopcu.

Munjovod sam i zvono sa zvonika,

strasni pelud razasut u škropcu.


Događaji sa mnom traže slične:

dobri hlad po žezi što se krugom širi,

vjetar što se među vrat'ma stvara i piri,

ja sam slika lica iz vode nepomične -


više vrata što se na odmor otvara,

mraz što lice bije iz hladna bunara.

crven šipak što u gnjev zrnja praska.

iz žive šume jedna kućna daska.


Ja sam najzad stvaralačka ruka.

Ruka s milovanjem majke nad kolijevkom

ruka sa dlijetom i ruka nad lijevkom

što sije sjeme, vjetar, munje, prašak muka.


Tin Ujević



Makarska