četvrtak, 20. travnja 2017.

ZAHVALJUJEM TI ŠTO ŽIVOT NIJE AUTOPUT

Zahvaljujem ti, Gospode,
za ono za što sam te uvijek molio
da odvratiš od mene,
za ono što nikad nisam volio ni razumio.

Zahvaljujem ti što ne šalješ anđela
da me Habakukom učini,
već mi daruješ prašnjavu cestu i neprohodan put.

Zahvaljujem ti što svakom čovjeku daješ
da probija svoju stazu kroza šikaru.
Zahvaljujem ti što život nije autoput.

Ne dolikuje da Tebe svjetujem,
ali ne dopusti da nam izgrade putove.
Daj svakom čovjeku i posljednjem Adamu
da krči stazu!

Zahvaljujem ti što ne mogu,
ma koliko me tko uvjeravao ili silio,
proći put koji nije moj.

Zahvaljujem ti što mi daješ lutati
da li je to lutanje zapravo?
Kakogod bilo molim Te: ne daj
da život posatne autoput!

Ivan Golub

Biblijski vrt Gospe od Stomorije - Kaštela